Ihre Suche nach "Marketing Intelligence" ergab 23 Treffer

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Dennis Ahrholdt: Online-Marketing-Intelligence, Buch

Dennis Ahrholdt, Goetz Greve, Gregor Hopf
Online-Marketing-Intelligence

Dieses Buch bietet für den Einsatz und die Ausgestaltung vielfältiger Online-Marketing-Instrumente und deren Erfolgsmessung konkrete Hilfestellung. Die Autoren haben dazu eine bislang einzigartige Übersic…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 69,99*
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: The Effect of Information Technology on Business and Marketing Intelligence Systems, Buch,Buch,Buch

The Effect of Information Technology on Business and Marketing Intelligence Systems

Studies in Computational Intelligence -Band 1056

Business shapes have been changed these days. Change is the main dominant fact that change the way of business operations running. Topics such as innovation, entrepreneurship, leadership, blockchain, mobi…

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3 Bücher
EUR 251,89*
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: Artificial Intelligence and Transforming Digital Marketing, Buch,Buch

Artificial Intelligence and Transforming Digital Marketing

Studies in Systems, Decision and Control -Band 487

This book explores how AI is transforming digital marketing and what it means for businesses of all sizes and looks at how AI is being used to personalize content, improve targeting, and optimize campaign…

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2 Bücher
EUR 306,65*
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Simon Kingsnorth: Marketing in Web 3.0, Buch

Simon Kingsnorth
Marketing in Web 3.0

Create a digital marketing strategy that is future-ready with this comprehensive guide to marketing in web3, the metaverse, AI and the next wave of digital transformation.

lieferbar ab 24.9.2024.
Buch
EUR 142,08*
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Simon Kingsnorth: Marketing in Web 3.0, Buch

Simon Kingsnorth
Marketing in Web 3.0

Create a digital marketing strategy that is future-ready with this comprehensive guide to marketing in web3, the metaverse, AI and the next wave of digital transformation.

lieferbar ab 3.9.2024.
Buch
EUR 33,00*
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Andreas Berens: Content Creation mit KI, Buch

Andreas Berens, Carsten Bolk
Content Creation mit KI

Rheinwerk Computing

Social-Media-Posts automatisch erstellen und kommentieren, Titelseiten von Magazinen gestalten, Interviews vorbereiten, Recherchen anstellen, oder bessere Texte sowie Video- und Audio-Content von der KI e…

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Buch
EUR 34,90*
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Anastasia Karklina Gabriel: Cultural Intelligence for Marketers, Buch

Anastasia Karklina Gabriel
Cultural Intelligence for Marketers

Brands not only reflect culture but actively shape societal norms and values. Move beyond performative inclusive marketing and drive the cultural conversation. A brand today can build a marketing strategy…

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Buch
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Anastasia Karklina Gabriel: Cultural Intelligence for Marketers, Buch

Anastasia Karklina Gabriel
Cultural Intelligence for Marketers

Use advanced cultural insights to transform your marketing strategy and discover what you can do to make your process culturally intelligent and genuinely inclusive.

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Buch
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Robin Pade: Moral und künstliche Intelligenz im Marketing, Buch

Robin Pade
Moral und künstliche Intelligenz im Marketing

Beiträge zur empirischen Marketing- und Vertriebsforschung

Konsumentendaten lassen sich zunehmend effektiv mit künstlicher Intelligenz (KI) kombinieren, um die Online Journey kalkuliert zu beeinflussen. Dieses Buch befasst sich anhand dreier Forschungsarbeiten mi…

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Erwin Lammenett: Praxiswissen Online-Marketing, Buch

Erwin Lammenett
Praxiswissen Online-Marketing

Wie gelingt profitables Online-Marketing? Erwin Lammenett, seit über 25 Jahren Experte für digitales Marketing, erläutert praxisnah und theoretisch fundiert die gesamte Palette der Online-Marketing-Instru…

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Buch
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: Generative Künstliche Intelligenz in Marketing und Sales, Buch

Generative Künstliche Intelligenz in Marketing und Sales

Dieses Buch beleuchtet die neuesten Entwicklungen in der Generativen KI und zeigt auf, wie Marketing und Vertrieb sie für sich nutzen können. KI verändert nicht nur einzelne Werkzeuge und Arbeitsweisen, s…

lieferbar ab 19.10.2024.
Buch
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Philip Schäfer: Künstliche Intelligenz und Marketing, Buch

Philip Schäfer
Künstliche Intelligenz und Marketing

BestMasters

Bei der Werbeforschung in Bezug auf Anzeigenwerbung gibt es diverse Variablen, welche sich auf die Werbeeffektivität und Akzeptanz von Anzeigen auswirken und durch äußere Umstände beeinflusst werden könne…

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EUR 64,99*
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Matt Bourn: Sustainable Advertising, Buch

Matt Bourn, Sebastian Munden
Sustainable Advertising

Lead the way and make every aspect of your advertising sustainable with this practical guide filled with insights, tools and expert guidance.

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Tobias Zwingmann: Augmented Analytics, Buch

Tobias Zwingmann, Willi Weber
Augmented Analytics

Augmented Analytics provides a dynamic, actionable strategy for improving your organization's analytical capabilities. With this book, you can infuse your workflows with intelligent automation and modern …

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EUR 60,82*
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Leslie Shannon: Virtual Natives and the 3D Web: A Primer on Virtual Culture, Values, and the Future of Business, Buch

Leslie Shannon, Catherine D. Henry
Virtual Natives and the 3D Web: A Primer on Virtual Culture, Values, and the Future of Business

The eclipse of Digital Natives and the dawn of virtual culture--how Gen A, Z are radically redefining the future of work, play, economics, and social life. We're living through what is arguably one of th…

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Emanuela Stagno: Artificial Intelligence along the Customer Journey, Buch

Emanuela Stagno, Ada Maria Barone
Artificial Intelligence along the Customer Journey

The development of several AI solutions has revolutionized the way in which consumers behave. Serving as a guide to the role that AI plays on different aspects of consumers life, this book provides a com…

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Bernard Marr: Generative AI in Practice, Buch

Bernard Marr
Generative AI in Practice

DISCOVER THE NEXT REVOLUTION IN TECHNOLOGY AND SOCIETY: GENERATIVE ARTIFICIAL INTELLIGENCE Generative AI in Practice: 100+ Amazing Ways Generative Artificial Intelligence Is Changing Business and Society …

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John Lennon: Imagine (remastered) (180g) (Limited Edition), LP
-26%

John Lennon
Imagine (remastered) (180g) (Limited Edition)

Inspiriert wurde Imagine von einem Gedicht von Yoko Ono, das 1964 in ihrem Buch Grapefruit erschien. In Cloud Piece schrieb sie: “Imagine the clouds dripping, dig a hole in your garden to put them in.” Le…

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EUR 44,99**
LP
 
EUR 32,99*
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John Lennon: Imagine (180g) (Limited Edition) (White Vinyl), LP,LP

John Lennon
Imagine (180g) (Limited Edition) (White Vinyl)

Inspiriert wurde Imagine von einem Gedicht von Yoko Ono, das 1964 in ihrem Buch Grapefruit erschien. In Cloud Piece schrieb sie: “Imagine the clouds dripping, dig a hole in your garden to put them in.” Le…

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EUR 67,99*
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: HCI in Business, Government and Organizations, Buch

HCI in Business, Government and Organizations

Lecture Notes in Computer Science -Band 14720

This two-volume set of HCIBGO 2024 constitutes the refereed proceedings of the 11h International Conference on HCI in Business, Government and Organizations, held as part of the 26th International Confere…

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